I ett försummat ögonblick kan det ske mycket

Har massa plugg som hänger över mig, men jag kan bara inte sätta mig ner och ta tag i det. Jag har ingen konsentration att göra det. Men jag har bestämt att idag ska det göras även om det innebär att jag måste sitta inatt.

Den här helgen har vart ganska intressant. Det har till synnes inte hänt så mycket alls. Mer än det vanliga, sovit länge om morgonen, kollat på tv, mejlat, pluggat så smått, städat lite. Men intressant ändå i den bemärkelse att jag funderat en hel del. Kommit närmare personer som man har haft nära i hela sitt liv, men gått i rätt riktning vad jag tror i alla fall. Jag hoppas vi kan göra någonting bra av den här sommaren tillsammans.

( Till dig som har kommenterat, men vars blogg är skyddad, tack iaf)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0