Bara vassa eggen mot bar hud

Jag tycks aldrig blir frisk igen, sen innan jul någongång har det kommit och gått. Min huvudvärk idag är som en seg slemmig gegga innanför panbenet. Fast jag käkar ipren, dricker kaffe, promenerar och gnäller så blir den inte märkvärt bättre. Trist.

Nu lyssnar jag på Lasse Lindhs låt från melodifestivalen "Jag slåss i dina kvarter" Ge mig Lasse så han kan sjunga för mig en stilla sång. Det vore mysigt. Det vore något att luta sig tillbaka på.

Såklart så leker mina känslor med döden som alltid. Börjar bli trött på det, att de ska ta över och göra mos av mig. Utåt så blir jag mest arg och frustrerad när jag egentligen inte är något av det. Bara fullproppad med okontrollerbara känslor.

Men hey, det är livet det.

Kommentarer
Postat av: anna

tack för de fina orden, det värmer. om jag fick skulle jag också vilja att lasse sjöng för mig, jag har börjat lyssna oerhört mycket på honom.



allt blir bra tillslut, jag hoppas det iallafall. jag vet att du kommer ta dig ur den onda cirkeln, ge det bara tid. det sägs ju att tiden läker alla sår.



puss<3

2009-02-16 @ 09:04:30
URL: http://decade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0