Jag har bubbelvatten i mina ådror

jag vet inte riktigt om jag ska le eller gråta så det blir lite av varje. Som när det regnar fast solen lyser resultatet av det blir ju något så vackert som en regnbåge. Jag hoppas att min sinnestämmning ger samma resultat som en regnbåge. Vackert och berörande.

Nu kära vänner piirrar det ordentligt må jag säga. Nästan för mycket. Jag har bubbel vatten i mina ådror. Dem ska alltid dela med sig, mina vener och ådror, låta annat än blod rinna i deras innandöme. Alltid utan att fråga mig om lov först...

Vissa tankar blir för klara inatt vissa tankar kommer bli för starka för mig och jag är faktiskt rätt skraj just nu och ju mer klockan blir ju värre blir det. Ändå har jag inte riktigt fattat vad som kommer ske, vad jag har gett mig in på. Men jag ändå så glad att jag ska få plugga vidare och komma bort, komma ifrån och iväg.

Men saknaden kommer bli grym. Den lömska baksidan av det här myntet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0