Möjligen en gnutta av dirverse dofter

Nu har allt startat. Skolan. Det är mycket och det är svårt.
men
kul. Faktiskt väldigt kul och intressant.
Det här att jag bor själv, ensam jag har inte riktigt förstått det än. Det går bra och det är skönt, men det känns konstigt tat inte jämt ha andar människor omkring sig. Att inte kunna gå till någon en trappa upp för att se vad de har för sig.

Jag har lämnat in min försat uppgift och på tisdag ska nästa on och sen håller det på med minst en inläming i veckan. Det är sjukt mycket att läsa, flera 100 sidor i veckan, men man lär sig mycket. Jag som tänkte jobba vid sidan av! Men när ska man hinna det, pluggar man inte finns det en massa annnat att göra. JAg måste städa, laga mat, tvätta och allt möjligt som jag förr inte alls gjorde i samma utsträckning som nu.

Imorgon är det 80-tals fest och det får vara allt för nu.

Puss till sandra, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0