Alla vägar har sitt pris

hemtentamen är nu inlämnad och det känns...skönt? Bra? Jo det gör det väl, men jag känner mig också tom. Inte för att jag saknar att få sitta med tentan i tid och otid, men nu börjar allt om igen. En ny termin, nya krav, mer längtan och melankoli. Fast jag trivs ju i Örebro så jag ska ge fan i att klaga.. Det är bara så mycket lättare att göra det än att vara positiv, undrar varför.
Jag skulle vilja skriva en bok om allt som sker men just nu går det inte för mina byxor sitter så tajt att det inte går att göra någonting. Vilket är bra då har jag en ursäkt till att inte städa i alla fall.

Kommentarer
Postat av: S.

Nu blir det ljusare och våren kommer snart. saker och ting brukar bli lättare då. Ge inte upp min vän!

2010-01-05 @ 11:59:42
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Skönt att den är inlämnad! xD

2010-01-14 @ 16:54:36
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0