Jag är en vampyr, jag suger och spyr

Jag har liksom fastnat, stangerat och flytt undan.

Jag har så mycket inom mig, men jag får ingen ordning på det, ingen rättida. allt är som en enda lång harang av ord utan varken meningsbyggnader eller avslut så som punkter. Det bara fortsätterfortsätterfortsätter.I en evighet. I en evighet fortsätter det.

Jag kan inte stilla min längtan. Mitt begär efter ett resultat, bara en mening, bara ett svar bara bara bara något litet och enkelt. Bara ett ja.

Det är fan inte klokt vad jag håller på. Fast det framgår inte det vedbördande och det är ju tur i oturen eller är det min räddning? Kanske leker jag med elden för att se hur det känns att bli bränd, väntar på slutmålet, det som avslöjar mig, brännmärket. Men så kom då! avslöja mig, bit mig hårt som fan. Annars kan jag lika gärna göra det själv. Och det vet du ju.

Vem pratar jag med egentligen? Eller vem lyssnar kanske är mer passande för jag pratar med de som lyssnar. Sen så finns de vissa jag önskar lyssnar mer än andra. Men mest borde jag nog själv lyssna. Men ingen säger något, ingen orkar med en klen människa som jag. Det du är dagens sanning.

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Jag orkar med dig och jag lyssnar <3

2009-02-17 @ 14:40:07
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0