Jag vill hitta en bra perong, något att tro på

Det är mycket jag vill göra mycket som jag vill ska se annorlunda ut. En del saker någon ser som självklar tar tid för mig att förstå, att ta till mig, att orka och acceptera.. Man känner sig så grymt ensam ibland med känslorna. När dem tar över, när impulsiviteten sätter fart. När jag ska försöka sammarbeta med dem så vill de inte alltid, de är starkare än mig helt enkelt. Inte som förr, när de kunde få mig till vad som helst, men ändå tar de mer plats än de borde. Det är energi krävande.

Det är ensamt att bo själv i mellan åt, lika ensamt som det är skönt att inte behöva anpassa sig mer än till sig själv. Men det finns ingen balans. Som saknas i allt annat också.

Jag vill vara med dig mer, oftare och alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0