Jag kan inte låta bli att bry mig så jävla mycket om dig

Relationer är mer än vad man klarar av ibland. Vad kan man kräva och inte? Hur ska man bete sig och hur ska men veta om man överdriver eller inte?
Jag vet bara att det gör ont när det känns som om du glömt mig, när det inte finns tid att höra hur jag mår. Jag hoppas jag lever i dina tankar och hälsar på i ditt hjärta. Jag klarar inte av att tänka att jag ska lägga dig åt sidan, inget skulle smärta mera.
Jag veta att du har mycket. Jag vet att du bryr dig om mig. Jag skulle bara vilja att allt blev som förr igen. Om så bara lite som förr.
Jag älskar dig, M.

Kommentarer
Postat av: justdidit

Ryck upp dig, annars brottar jag ner dig och gör picke-picke-döden på dig tills du resignerar.. Just let go!



Ju mer man vältrar sig i skiten desto djupare tränger det.. Nu ska jag börja följa din blogg, och om inte ditt liv blir mer rosaskimrande omedelbums så kommer jag bli handgriplig!



..och du, en hemlis, det blir aldrig som förr.. Det kommer bara äta upp dig tills du bara är ett tomt skal. Jag vet det.. ..for a fact..

2009-11-26 @ 15:59:03
URL: http://justdidit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0