Torsdags tristess

Mina ögon svider och jag lyssnar på Melissa Horn. Jag skulle vilja vara hon.

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Du är mycket bättre.

2009-11-12 @ 19:45:39
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: justdidit

Sjunger du också? Varför vilja vara Melissa? Jag var och såg henne i våras, helt magisk sångröst. Så liten och så skör, men ändå fantastisk på att dra med en. Hon satt där på scen med sin gitarr och en kille som kompade henne, även han på gitarr. Sjukt avskalat och jättemysigt! Tycker dock hon är lite enformig. Till och med hon skämtade om att hennes pappa hade sagt åt henne att hon får sluta skriva deppiga sånger hela tiden.



Hoppas att du blir bättre än Melissa istället för att bli hon. Man kan aldrig bli bäst om man blir någon annan, för den andra har tränat mycket mer på att vara sig själv.

2009-11-27 @ 11:27:23
URL: http://justdidit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0